

Gemakkelijk en snel jouw nieuwe occasion afgeleverd aan huis of op werk? Bij SPOTiCAR kan dat.
Gemak dient de mens, een nieuwe TV, koelkast of spijkerjas kunt u gemakkelijk thuis laten bezorgen. Waarom zou dat voor een auto anders moeten zijn ? Dat dachten wij ook, daarom introduceren wij levering aan huis.
Hoe werkt het?
Als u de occasion van uw dromen gevonden heeft bij een SPOTiCAR dealer kunt u ervoor kiezen om deze thuis af te laten leveren. U kunt dan verder met uw dag terwijl de specialisten van SPOTiCAR uw auto klaarmaken en veilig transporteren naar uw huis of werk.
Hoe wordt mijn auto afgeleverd?
De SPOTiCAR dealer rijdt uw occasion naar de gewenste locatie waar u de mogelijkheid heeft om de auto goed te bekijken en alle vragen te stellen die u normaal bij de SPOTiCAR dealer zou stellen.
Waar bezorgen jullie?
Wij leveren op elk adres in Nederland.
Kan ik een auto ook laten afleveren als ik een auto wil inruilen?
Ja dat kan, neem contact op met de betreffende SPOTiCAR dealer om te vragen naar de mogelijkheden.
Welke verkooppunten bieden thuisbezorging aan?
Elke SPOTiCAR dealer biedt bezorging aan huis aan.
Als u vragen heeft over de levering van een specifieke occasion, aarzel dan niet om contact op te nemen met het verkooppunt via het online formulier voor meer informatie.
Komen alle auto's in aanmerking voor thuisbezorging?
Elke SPOTiCAR auto kan gemakkelijk en veilig op uw adres afgeleverd worden.
Wat kost bezorging bij een afstand van meer dan 50 km ?
Als het geselecteerde verkooppunt thuisbezorging aanbiedt, kunt u uw adres invoeren in het gedeelte THUISBEZORGING en klikken op PRIJS BEKIJKEN om de prijs te zien.
De prijs van de dienst is gebaseerd op de afstand tussen het verkooppunt en uw afleveradres. De in aanmerking genomen afstand wordt berekend op basis van de snelste route.
Hoe wordt de leveringsdatum bepaald?
Deze spreekt u af met de SPOTiCAR dealer.
Hoe lang duurt de levering?
De levering duurt tussen 3 en 5 werkdagen.
Wordt mijn auto veilig getransporteerd?
Uw SPOTiCAR occasion wordt met de grootste zorg afgeleverd. Als er tijdens het transport om welke reden dan ook schade aan uw auto word gemaakt kunt u de levering weigeren en krijgt u het aankoopbedrag terug.